2008/09/29

大檸樂




眼到突埋
超晒預算

已經攞盡政府今年派糖那特別的稅務扣減上限25000元
都仲要交咁多...

唔好以為我搵得多
OPTION得到的錢其實未夠填IPO條數
依家仲要交10幾萬稅
各方友好 明年年初唔該接濟下...

真係唔明
點解有D人會鐘意周圍同人講自己交好多稅
講的時候仲沾沾自喜

試過有好親好親的人同我講過
「我今年交30幾萬稅 多過你一年的人工...」

我好清楚對方不是晒命
只是一時口快 無想過聽的人的感受

不過 我想講 那時我的年薪(13個月糧)
你交的稅 未必多得過我一年搵的錢...
而且 我仲有不少FREELANCE未計...

我轉了新工無耐
想盡辦法如何跟老細相討在工資上合法逃稅

最好
每年只交一萬幾千(都要盡下公民責任)
我就真係劏雞還神

呢次真係大檸樂

沒有留言: