2005/09/02

朋友......txt

最近比較煩。
認識了廿一年的朋友,最後竟然因財失義......雖然我口中仍"小"他,但仍想他走回正路。
各兒時的友好都很擔心這朋友,很想幫助他,當然不是金錢上,因沒人願意把辛苦掙來的錢掉進無底深谷......
不知是不是屋村仔的關係,我身邊總會有人在不同的時段做著同一樣的事.......睹錢...嬴錢...大駛...輸錢...借兄弟錢...借朋友錢...借卡...被追數...爆煲...
結果如何,因人而異......
幸好,所見的例子大部份都是能改過的。

這次...卻很特別...
可能年紀漸大,對年小時的朋友特別珍惜,借錢時義無反顧......但後來發覺由借錢那一刻起,我一直都被騙被玩,中間的過程更覺做了傻仔...
原來借錢唔追...你會被債仔奉作神明,當你是當世最好的朋友。
原來債主被玩後追還錢...你會被說不近人情......

大哥...我沒幾百萬出頭
大哥...每次都是你說邊日邊日有的...仲要係你自已打電話來扮有責任自己話實有的,除了頭幾次, 之後我都無追你,咁即係你打來玩我啦......
大哥...我只想你有責任感咋...做事可分先後輕重...你有錢成日返深圳、又有錢去買LV送比老婆、又有錢係深圳買樓、又有錢係旺季報名去旅行交晒錢之後又唔去......你想我點?

大哥...你幾時至醒呀?

曾幾何時...我跟你在差不多的時候有相同的經歷,跌得很痛......相互扶持過......

好朋友......還是很想你腳踏實地,好好做人

沒有留言: